Gazdaságosság és hatékonyság az iroda fenntartásban
Iroda – Tér – Technika konferencia és kiállítás 2010. október 6-án. A rendezvényen tervezett előadások között szerepel az Irodajog – tipikus jogi csapdák, árviták és drága közetkeményeik. Küzdelem az illetéktelen hozzáférések, a lopások ellen: tárgyak és dokumentumok biztonsága.
Bútorozás és bútorok – Elrendezési elvek, trendek, külső és belső marketing a portáloktól, a recepción át a vezetői irodáig
Kommunikációs-, telefonköltségek optimalizálása
Nyomtatási logisztika és költségelemzés
Korszerű dokumentáció kezelés – A folyamatok és költségek optimalizálása a dokumentum megszületésétől kezdve az ellenőrzött megsemmisítésig
Irányváltás: Projektor helyett óriás kijelzők – mit, hogyan és mennyiért
a prezentációtechnikában?
Postai szolgáltatások kiszervezése: az outsourcing előnyei
Tárgyi eszköz nyilvántartás, leltározás egyszerűbben és hatékonyabban
Irodai világítás: nagyobb fényerő, kevesebb költség – csere nélkül!
Higiénia az irodában, irodaházakban
Akadálymentes munkahely és középület – átfogóan és igényesen,
akár pályázati forrásokból – Gyakorlati példák
MEGHÍVÓ:
Sok szeretettel várjuk Önt és
office manager
facility manager
beszerző
műszaki vezető
ingatlan üzemeltető
munkatársait egynapos budapesti konferenciánkra.
16 előadás, 16 kiállító mind kifejezetten gyakorlati, egyből hasznosítható ismeretekkel!
Kérjen részletes programot és jelentkezési lapot a konferencia szervezőjétől, Németh Johannától a következő telefonszámon vagy e-mail címen:
Németh Johanna
326-8111, 30/211-6408
nemethjohanna@t-online.hu
VISTA Rendezvényközpont, Budapest.