Új, nemzetközi kiskereskedelmi koncepció a MOM Park bevásárlóközpontban

A Cushman & Wakefield (C&W) nemzetközi ingatlan tanácsadó képviselte a prominens MOM Park bevásárlóközpontot az új Kitchen Factory exkluzív lakberendezési üzlettel és főzőiskolával kötött 165 négyzetméteres bérleti szerződés megkötésekor.

Az új Kitchen Factory, mely interaktív konyhaként, valamint konyhai eszköz és delikátesz boltként üzemel majd, az épület első emeletén kap helyet és 2010 októberében nyitja meg kapuit.

Szabó Viktória a C&W partnere és kiskereskedelmi üzletágvezetője elmondta: “Örülünk, hogy egy ilyen sikeres kiskereskedő jön a folyamatosan fejlődő MOM Park bevásárlóközpontba. Biztosak vagyunk benne, hogy ez az interaktív és modern egység, mely termékek széles skáláját kínálja, még több vásárlót vonz majd az épületbe és tovább növeli a  központ látogatottságát.”    

Gyaraki Ildikó a Kitchen Factory ügyvezető igazgatója hozzáfűzte: “Örülünk a lehetőségnek, hogy a MOM Park bevásárlóközpontban nyithatjuk meg új üzletünket. Ez az új és egyedülálló koncepció, mely összeköti a főzést a vásárlással egy lehetőség a vásárlókkal való jobb kapcsolat kialakítására és ezzel erősíti elkötelezettségüket a Kitchen Factory iránt.”

A negyedik Kitchen Factory üzlet ‘gurmet’ és konyhai eszköz boltként valamint interaktív konyhaként funkcionál majd. A négy kialakított főzőszigetnél főzőórákat tartanak és egy főállású szakács segít majd a vásárlóknak a termékek kiválasztásában. A ‘gurmet’ sarokban a vásárlóknak lehetőségük lesz a különleges alapanyagok megvásárlására is. A többféle márkát árusító Kitchen Factory üzlet többek között a felső kategóriás Zwilling, a Rosenthal, a Churchill, a Staub a Demeyere és a Kyocera márkákat is forgalmazza.