Real Promo – ingatlanpiaci reklámkonferenciára

A Magyar Ingatlanszövetség, valamint a Lakásbörze- és ImmoExpo kiállítások e levél útján hívják meg Önt és kollégáit az első alkalommal megszervezett Real Promo – ingatlanpiaci reklámkonferenciára.

Arra a hiánypótló rendezvényre, ahol kivételesen a médiák szembesítenek minket tévedéseinkkel, reklámjaink hibás koncepciójával – miközben megosztják velünk azt is, hogy szerintük milyennek is kell(ene) lennie egy igazán jó és eredményes(!) ingatlanos reklámnak.

Rendezvényünk célja, hogy rámutassunk azokra a téveszmékre és féligazságokra, melyek ma is számos kollégát félrevezetnek, mikor egy beruházás reklámstratégiájáról, marketing mixéről dönt. Másrészt szeretnénk az “A legolcsóbb” és a “Híres ember lesz a szomszédja” stílusú reklámokon túllépni, és konkrét példákkal szolgálni arra, hogy immár új idők járnak az ingatlanpiaci reklámok világában is…

Előadóink a hazai média kulcsemberei, akiknek szakmai tapasztalata most végre őszintén, “következmények nélkül” konfrontálódhat a megrendelői oldallal.

Helyszín: a Hungexpo “B” pavilonjának emeleti konferenciaterme (főbejáratnál)
Dátum: 2007. október 19. (péntek)
Időpont: 10.30 – kb. 15.00
Költség: 800 Ft/fő (mely összeg egyben a kiállítások belépőjegyének ára is)
Célcsoport: az értékesítés és szolgáltatás területén dolgozó kollégák

Programterv:

10.00 Hungexpo I. és II. kapuinak nyitása

10.05 Regisztráció

10.25 Megnyitó
Kispál Sándor főtitkár (Magyar Ingatlanszövetség)

10.30 A nyomtatott média kritikája
Veres Tamás ügyvezető igazgató (Kulcs Magazin)

11.00 Az utcát járva – őszintén a közterületi reklámokról
Nagy Noémi Pr – marketingvezető (ESMA Kft.)

11.30 A jövő útja – SMS és MMS marketing
Murányi Gábor (MobilPont)

12.00 Céges arculat – az egyediség kritikája
Barák Péter tervezőgrafikus, tipográfus (Activium Kft.)

12.30 Kávészünet

13.00 Kritikus füllel a rádióreklámokról
Pilisi Konrád producer, műsorvezető (RádioCafe)
Méth András értékesítési menedzser (RádioCafe)

13.30 Sikerre kattanva – az internetes reklámok kritikája
Korbuly Krisztián ügyvezető igazgató (Ingatlan.com)

14.00 Névre szóló siker – az adatbázis marketing jövője
Szentirmay László ügyvezető igazgató (Promo Direkt Kft.)

14.30 Zárszó
Kispál Sándor főtitkár (Magyar Ingatlanszövetség)

Megjelenésére feltétlen számítva,
üdvözlettel:

Kispál Sándor Földvári Zsolt
MAISZ főtitkár MAISZ marketing