Marketing a garázsban

A nagyvárosok parkolási gondjai radikális megoldásának egyetlen módja van: a vállalkozói tőkéből létesített és üzemeltetett közcélú garázsok elegendő mennyiségben való…

A nagyvárosok parkolási gondjai radikális megoldásának egyetlen módja van: a vállalkozói  tőkéből létesített és üzemeltetett közcélú garázsok elegendő mennyiségben való építése és üzemeltetése. Ehhez viszont vállalkozói tőke kell. A vállalkozói tőkebefektetéseknek pedig az egyetlen racionális indoka, illetve feltétele, hogy a befektetés jövedelmező legyen.

A garázsmarketing főfeladata tehát a közcélú garázsok üzemeltetésének jövedelmezővé tétele annak érdekében, hogy ez a gazdasági vállalkozás minden befektető és üzemeltető számára jövedelmező legyen, és elegendő garanciát szolgáltasson a befektetők számára új létesítmények építésének finanszírozásához.

A garázsüzemeltetés nyereségessé tételének legfontosabb feltétele, hogy az autótulajdonosok szívesen vegyék igénybe a garázs szolgáltatásait. Ennek viszont az a feltétele, hogy a garázs arculata vonzó legyen, szolgáltatásainak választéka gazdag legyen, mértéktartóak legyenek a szolgáltatások árai és körültekintő reklám és PR tevékenység tegye minél szélesebb körben ismertté, elfogadottá a garázst.