Luxus és csillogás az Andrássy úton – Június végén nyit az Armani

Június végén – Louis Vuitton, Cavalli és társaik után – újabb luxus márka nyitja meg üzletét az Andrássy úton: az első budapesti Armani-üzletet a volt ING-székház földszintjére álmodták meg. A világmárka 400 négyzetméteres budapesti üzlet különlegessége, hogy az üzletet Európában elsőként rendezik be az új Armani-design alapján.

Ezzel a berendezéssel eddig csak a divatcég New York-i és hongkongi üzleteiben lehetett találkozni – mondta el a Napi Gazdaságnak Kedves Ferenc, a magyarországi Armani-érdekeltségeket üzemeltető Fashion&Caffé Kft. 70 százalékos tulajdonosa.

Kedves Ferenc elmondta, hogy az Armani hosszú távra tervez Budapesten – ezt mutatja az is, hogy a megkötött szerződés szerint a divatcég akkor is továbbviszi az üzletet, ha a hazai befektető partnerek számítása mégsem jönne be. A nyitást már a válságban tervezték, és az üzleti terveket is ehhez szabták.

A beruházásra 1,4 millió eurót költöttek eddig, számításaik szerint az üzlet és a kávézó évi 2,5-3 millió eurós forgalmat tud majd generálni – az első évben ennek felére, kétharmadára számítanak. Az elvárás az, hogy az üzletek egy éven belül megkezdjék a cash-termelést, és 3-4 év múlva terveljék ki a beruházás költségeit. A jelenlegi állás szerint a budapesti üzlet avatásán Giorgo Armani is jelen lesz.

Az új arculat még jobban ráerősít a világmárka LifeStyle stílusára, emellett az üzlettel egy épületben helyet kap egy 170 négyzetméteres, 65 fős Armani Caffé is. A kiválasztott dolgozók oktatását az Armani központjában végezték, az állandóan kapható Armani-ételek mellett lesz majd szezonális “hazai” kínálat is. Az Armani Caffé a környék irodáira alapoz – e tekintetben kedvező, hogy augusztusra a hírek szerint újra benépesül bérlőkkel a volt biztosítói székház. A nagyobb rendezvényeket – akár divatbemutatókat is – az épület átriumában tervez megrendezni az új üzlet.