Állami engedéllyel milliárdokat pókerezhetnek össze a szerencse fiai
Nem mindenki bevásárolni jár a Duna Plázába: az ott működő három kártyaterem 330 millió forint profitot hozott össze a tulajdonosoknak.
Nem mindenki bevásárolni jár a Duna Plázába: az ott működő három kártyaterem 330 millió forint profitot hozott össze a tulajdonosoknak.
Nem sokára egy újabb menekülő hely nyílik, ahol kellemes hőmérséklet fogad majd minket, ha éppen a kinti forróságot már nem
Magyarországon telítődni látszik a bevásárlóközpontok piaca, bár az érdekelt fejlesztők nyilván nem ezt mondják. Sorozatunk első részében az étkeztetési forradalomról
Egyértelmű, hogy a vevők egy része kifejezetten szeret közlekedési csomópontok, metrómegállók közelében lakni, az már kevésbé nyilvánvaló, hogy önmagában egy
A hazai bevásárlóközpontok kihívásairól szóló sorozatunk előző részeiben az étkeztetési forradalomról, majd a vásárlások pszichológiai motivációiról írtunk. Ebben a részben
Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen.
Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen.
Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen.
A múlt heti bejárást követően ma már szobát is foglalhatunk Budapest legújabb luxusszállodájában, a Párisi Udvar Hotel Budapestben. A Booking.com-on