Díjat nyert a TriGranit bevásárlóközpontja

A Bevásárlóközpontok Nemzetközi Szövetsége (ICSC – International Council of Shopping Centers) Európai Marketingdíjának átadóünnepségét a szervezet budapesti konferenciáján tartották.

A Solal Silver Award a marketingszakma kiemelkedő elismerése, amelyet idén a TriGranit Management Zrt. által a megnyitás óta üzemeltetett krakkói Bonarka City Center 2011-es imázskampánya érdemelte ki.

Ez a díj a kiskereskedelmi marketing legjobb programjait és kampányait ismeri el. A kiemelkedő, a marketingszakmában mintaként elfogadott kampányok elismeréseként átadott Solal Silver Award mérceként, iránymutatásként szolgál a szakma valamennyi szervezetének és képviselőjének.

Philip Evans, a TGM vezérigazgatója hangsúlyozta: “Igazán büszke vagyok a Bonarka City Center tehetséges menedzsmentjére, akik Európa egyik legmagasabb színvonalú marketingkampányát alkották meg. A kitűnően tervezett és kivitelezett program azt bizonyítja, hogy egy innovatív és elkötelezett szakmai csapat kiemelkedő teljesítményre képes.”

A TriGranit Management Zrt. egy létesítménygazdálkodással és vagyonkezeléssel foglalkozó, szervesen növekvő, kelet-közép-európai vállalat, amely a piaci igények kielégítésére 1994-ben jött létre. A cég által üzemeltetett kereskedelmi, irodai, kulturális, oktatási és szabadidős intézmények 1500 bérlője, a mintegy 60 millió látogató a régió egyik legmeghatározóbb ingatlanüzemeltetőjévé tette a vállalatot. Széleskörű szolgáltatásaival, kreatív és fejlesztésalapú szemlélettel arra törekszik, hogy egyidejűleg valamennyi ügyfelének – látogatók, bérlők és tulajdonosok – kívánságát kielégítse.