A Jones Lang LaSalle kiterjeszti globális stratégiai szövetségét a Procter & Gamble-lel

A világ legnagyobb csomagolt fogyasztási cikkeit forgalmazó cége megújítja a stratégiai ingatlan tanácsadásra és integrált létesíménygazdálkodási szolgáltatásokra vonatkozó szerződését.

A Procter & Gamble kereskedelmi létesítményeinek szolgáltató partnerének kiválasztására irányuló pályázatot követően a Jones Lang LaStalle bejelentette, hogy kiterjeszti globális stratégiai kapcsolatát aProcter & Gamble-lel. Az új, öt évre szóló megállapodás magában foglalja az integrált  létesítmény menedzsmentet,projekt fejlesztést, kivitelezés menedzsmentet és a kihasználtságra vonatkozó stratégiai tervezési szolgáltatásokat a Procter & Gamble (P&G) tulajdonában lévő és bérelt vállalati ingatlan portfoliójára.  A P&G vállalati portfóliója több millió négyzetláb irodát és technikai létesítményt foglal magában több mint 60 országban, hat kontinensen.

“Örömmel várjuk a további partneri együttműködést a Jones Lang LaSalle-lal,” mondta Lydia Jacobs-Horton, a Procter & Gamble globális létesítmény- és ingatlan részlegének igazgatója.  “Értékeljük a szolgáltatásaik minőségét, és nagyra becsüljük együttműködő hozzáállásukat, amelyet a közös munka során tapasztaltunk. A piacvezető Jones Lang LaSalle munkája segíteni fogja az innovációra és a hatékonyság irányuló törekvéseinket, és támogat bennünket a változó üzleti igényeink elérésében globálisan.”

A pályázat elbírálásakor döntő szerepet játszott a Jones Lang LaSalle múltbéli kiemelkedő teljesítménye, rugalmas globális szolgáltatási modellje, és elhivatottsága, hogy a létesítményeket és ingatlan befektetéseket versenyképes előnyként fordítsa a P&G javára. Mióta 2003-ban az üzleti kapcsolat elkezdődött, a két cég közösen alakított ki úttörő szolgáltatásnyújtási módszereket és technológiák által támogatott platformokat, melyek az iparág legjobb gyakorlatainak megfelelően folyamatosan fejlődnek, ezáltal a vállalat célkitűzéseinek eléréséhez az ingatlanok is hozzájárulhatnak.

“Kapcsolatunk azért működik annyira jól, mert a két cég egyetért abban, hogy a jó üzleti teljesítményre hatással van az ingatlan stratégia. Mind a Procter & Gamble, mind a Jones Lang LaSalle elkötelezetten fordítja versenyképes előnnyé a stratégiai ingatlan befektetéseket” – mondta Vincent Lottefier, a Jones Lang LaSalle Európa, Közel-Kelet és Afrika régió Corporate Solutions részlegének vezérigazgatója . “A kapcsolatunk egy nagyszerű példája annak, hogy egy globális szolgáltatási modell hogyan tudja optimalizálni az ingatlan befektetéseket a globális piaci részesedés versenyében.

Joe Stolarski, a Jones Lang LaSalle globális P&G ügyfél menedzsere hozzátette, “A P&G-nél most az ingatlan portfolió optimalizálásán, a munkahelyek kialakításán és a magas szintű elemzéseken keresztül a termelékenységre és az innovációra koncentrálunk. A szakértői csapatunk hozzáértése és a P&G vezetőinek támogatása révén, illetve az elmúlt nyolc évben kialakult kölcsönös bizalomnak köszönhetően tudjuk, hogy képesek leszünk olyan teljesítményt nyújtani, ami a vállalatnál értéket képvisel.”

A Jones Lang LaSalle Corporate Solutionsrészlege, mely vezető a létestíménygazdálkodás-outsourcing terén, segíti a vállalatokat azok helyi, regionális és globális ingatlan portfóliójának költség- és teljesítmény hatékonyságának javításában számos bérlői szolgáltatás menedzselésével kihelyezett részlegek létrehozásával. Ez a szolgáltatás segít új ügyfélkapcsolatokat kialakítani, különösen mivel a vállalatok a kihelyezett ingatlan gazdálkodás révén felügyelhetik kiadásaikat, a termelékenységet és a jövedelmezőséget pedig növelni tudják.