Cushman and Wakefield ismét Business Superbrand

A Cushman & Wakefield nemzetközi ingatlantanácsadó a Superbrands Szakértői Bizottság döntése alapján, idén ismét elnyerte a legjobb B2B márkáknak járó “Business Superbrands 2010” díjat.

A vállalat magyarországi irodája a kereskedelmi ingatlan szektorban felépített sikeres és erős márkáért, minőségi szolgáltatásaiért, megbízhatóságáért és szakértelméért kapta a nagyra becsült kitüntetést.

Charles Taylor, a Cushman & Wakefield budapesti irodájának ügyvezető igazgatója elmondta: “Örülünk, hogy megtartottuk Superbrand státuszunkat. Ezekben a nehéz időkben az ügyfeleink még jobban számítanak a kiemelkedő helyi ismeretekkel és globális lefedettséggel rendelkező, megbízható üzleti partnerekre.”

A Magyarországon hat éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki. A bizottság elé kerülő lista félmillió működő vállalkozás szűrésével, továbbá a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, és számos megyei iparkamara etikai és számszaki ismérvei alapján tett ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ebbe a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó listába egyaránt beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – kisebb vállalkozások, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.